Bättre sent än aldrig !

Nu har jag inte bloggat så mycket men tur att Sandra har uppdaterat !! :) För igår så åkte jag till Robin ganska tidigt och så blev det att jag sov där. Så hann tyvärr inte blogga :( 
Men nu kommer det lite bilder från julafton ! 
Detta fick jag,
  • sport bh
  • tränings strumpor
  • tröja, som jag tänker använda när jag tränar
  • fejk one piece
  • presentkort på gina, åhlens och my one
  • trådlös datormus
  • två navelpiercingar
  • nagelsmycken
  • caffeine anti-dark circles
  • en sak som man kan sätta på nycklarna, så trycker man på en knapp så piper den. Då vet man alltid vart sina nycklar är ;)
  • film: stefan & krister 










Mormor ♥
// Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0