Hej då 2011

2011 har gått för fort asså jag minns förra nyår som igår det känns som det inte alls var längesen.
Jag hoppas ni alla får ett bra nytt år (och att vi inte dör 2012, men det gör vi antagligen inte hahah)
Men jag har i alla fall fått underbara minnen från 2011 glömmer aldrig det året. Nu vet jag inte vad jag ska göra men sen så ska jag åka med min mammas mans föräldrar in till stan för att kolla på fyrverkerierna i stan, sen som ni vet så kommer fanny och dom till oss dom kommer klockan 6 så jag tror att jag hinner hem typ exakt;) Ha en jätte bra sista 2011 dag;) Glöm inte pussa någon vid tolvslaget så får ni ett bättre år;)
Gott nytt;)
//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0