Kvällen!


Hej!
Nu har Julia också dratt sig hem hon skulle äta:( Så nu tror ja att det blir några avsnitt andra avenyn med lite julmust till. Om ni inte sett andra avenyn tycker jag att ni ska den, den är riktigt bra inspelad i Göteborg. Imon som jag skrev innan ska jag på mellandagsea och sen ska jag iväg till min mammas mans bror och ha det lite treligt där så kanske inte hinner blogga mycket imorgon eftersom bloggappen till mobilen inte ens funkar så:(
Men jag ska försöka hinna med ett inlägg imon på morgonen, annars blir det ett när jag kommer hem på kvällen:) Ska se om man kan köpa några roliga fyrverkerier redan imon så har man det är roligt. Min familj ska fira med Fannys familj vi göra alltid det det är jätte kul, hon är den kompisen jag kännt längst;)
Nu ska jag först ut och mata min söta lilla kanin som är där ute i kylan stackarn:(
Ha de bra, vi hörs!!
//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0