Min julafton!

Hej!
Min julafton börjar med att jag åker hem till pappa och är där från 10 till 2 sen åkte jag och min bror hem själva ifrån pappa (han har precis fått körkort)!! Där fick ag fina paket:9 sen hemma os mamma så kommer hela släkten och så kollar vi på kalle anka! och sen äter vi, sen börjar vi med att dela ut alla julklappar som ligger under granen. Jag blev nöjd med mina presenter sen får jag hoppas att jag hittar något under mellandagsrean. Sen vet jag en tröja som jag ska köpa från modekungen.se. Men det jag fick var:
  • En iphone/ipod station!
  • En justin bieber bok handlar om hans historia
  • Justin biebers skiva "mistletoe"
  • En fotoalbum
  • 1000 kronor
  • En tröja
  • Ett smyckeskrin
  • Ett spel
  • En DVD
Ni kan se här nere på bilden på allt jag fick. Förlåt om jag inte bloggade mer idag men det var fyllt upp hela dagen:( hoppas det är okejj? Hehe!!
Plus att vi körde julklappslekern och då fick jag en liten spegel och lite godis:D
Ha de bra, vi hörs!!:)
//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0