Så fort:o

Asså en dag går så sjukt snabbt det är inte sant:) Jag har precis målat mina naglar inför imon hade inget att göra just då så då gjorde jag det. Det ska bli så kul imon som jag skrev en annan gång så ska min kompis Fanny och hennes familj komma hem till oss!! Jag och Julia har köpt presenter till varandra och det kom en lapp i brevlådan idag att den har kommit, så jag ska ner till centrum på söndag tror jag det blir och hämtar den. Så får jag hoppas att hon blir nöjd;) Jag tycker om den det är nästan så man själv vill ha den hahahaa men den ska hon få;)
puss på hon!!
Vu hörs imon!
Här är en bild från i sommras när jag och min familj var på bohusfästning:
//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0