Spruta:(

Hej!
Idag fick jag ställa klockan för att jag skulle till vårdcentralen och ta min sista spruta för livmoderscancer jag hade tagit två innan så jag visste hur det känndes. Men ettan tyckte jag inte gjorde ont alls men tvåan gjorde lite ondare och trean gjorde faktiskt ont. Men nu är jag äntligen färdig:) Men sist fick jag en kula i armen av den så nu tog hon i den andra och så får jag hoppas att jag inte får en till kula för den gjorde ont och var läskig:( Men nu väntar jag på att min underbara vän Julia ska komma, jag vet inte vad vi sk hitta på men vi kommer alltid på något roligt;) Just nu sitter jag vid datorn och lyssnar på musik och pratar lite med mina brosor och min kusin som är utanför mitt rum:D
Så skriver jag något mer sen!
Puss o hej!!!
Här är jag och Julia:)
//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0