Välkommen till våran nya blogg!

Hej och välkomna till bloggen neonrosa som drivs av Sandra och Emmy ! 
Våran blogg kommer handla om våran vardag och kommer även komma upp lite roliga tips :) Vi kommer blogga så ofta vi kan ! 

Lite kort om Sandra !
Jag är en 15-årig tjej som gärna är med kompisar och spenderar mycket av min tid i stan, och shoppar gärna :) Jag bor med min familj i Göteborg ! Ni kommer få mer info om mig under tiden jag bloggar :)

Lite kort om Emmy ! 
Jag är en 15-årig tjej som gillar att vara i stallet och rider och tränar även friidrott på min fritiden. Jag är även mycket i stan och är med mina vänner :) Jag bor i Göteborg med min familj och mina två söta katter :) Ni kommer att få reda mer om mig och mit liv här på bloggen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0