Bästa dan på länge!!!:)

Hej!
Idag så var det en kort skoldag slutae tio över två:) Sen så hade jag och Julia bestämt oss för att gå och köpa lite glass sen åkte vi hit hem till mig! Och gjorde dom sista läxorna för denna veckan och åt glassen:) Men det gick så där asså vi skrattade hela tiden jag kunde typ inte läsa och a mitt i allt så började vi och spela in filmer, sen så kom vi på att om vi gör färdigt allt snabbt så kan vi ha kul sen. Så vi gjorde allt snabbt sen hade vi ännu roligare och nu känns det jätte skönt när vi e färdiga med alla läxor och kan göra andra roliga grejer resten av veckan. Plus att idag så fick jag och Julia reda på en jätte rolig sak:) Var det någon mer än jag som kollade på Mot alla odds ikväll ett tv program som började det var faktiskt intressant, kolla på det nästa tisdag klockan 8 i 1:an:)
Här e en bild ifrån skolan!
Och idag hade vi Labb-no och vi skulle ta upp DNA:T ur en kiwifrukt och något mer konstigt som var NEONROSA!!!!!
Här e två bilder från dagen hemma hos mig!!
P.S I LOVE YOU JULIA
ha det bra!
//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0