Cookies;)

Våran klass håller på att spara in pengar till en klassresa, bal och tröjor med tryck och sånt på till oss:) Så ibland säljer vi grejer och nu hade vi beställt kakor och dom kom idag så när vi hade so så kom en lärare in ifrån en annan byggnad och sa att våra kakor stog hos dom och att vi var tvungna att hämta dom för vissa elever tog dom så min grupp sprang upp och bärde ner alla kakor till våran byggnad och då tyckte våran lärare som vi hade då att vi var så duktiga så hon köpte ett paket direkt och lät oss äta dom:) Och jag och Fanny och Emmy har försökt slå rekord på temple run idag och vi kom faktiskt jätte långt!!! Efter skolan åkte jag hem till Fanny och sen kom min mamma dit och så fikade vi och sen åkte vi hem nu:) Nu blire Letters to Juliet för mig! Och snart middag;)
Kakor i vårat grupprum!!
Temple run!
Här e dom kakorna och 3 burkar godis jag ska sälja och våran Tack för ditt stöd lapp!
Letters to Juliet! har sett den innan den e okej:)
Ha det!!
Förlåt att bilderna blir snea blir så när man håller iphone rak:(
//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0