Det brinner !!!!! eller nått.......

Känslan av att vakna upp på morgonen och det första man hör är brandkåren, trodde att den skulle köra förbi men så svänger den in på gatan och stannar lite längre ner. (men det är ju mitt hjärta som brinner för dig ) SKOOJJA ! 
haha, men den var typ bara här i 20 minuter sen åkte den igen ;) knepigt ! 

Idag var det en vanlig skoldag förutom att våran gympalektion var lite galen ! Vi hade ingen lärare så vad förväntar man sig av våran klass, men det är okej :D

Idag var jag även på sveriges ridgymnasium (http://hoglanda.blogg.se/) på öppethus, jag har redan varit där en gång men jag ville åka dit igen ;) Det verkar väldigt bra och dom som bor där verkar ha väldigt roligt !!! 


// Emmy ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0