fancys.blogg.se

Idag tog jag blodprov igen.... men som tur var så träffade jag Fanny där, så det blev att jag stannade kvar där med henne istället för att åka tillbaka till skolan :) så vi missade alla lektioner innan lunch :D:D:D

hahahha, många tycker att vi är lika och på sjukhuset så roppade dom upp Fanny Bjur istället för Fanny Cagius....
Jag heter ju Bjur.... men tydligen så stod mitt namn under Fannys namn på listan, men ändå !!!!
Och det första sjuksköterskan säger när hon ser oss är: OJ vad lika ni är ? O: är ni bara kompisar ????
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA, SÅÅÅÅÅ KUL  !!! :D 


Efter skolan så åkte vi hem till Fanny och gjorde kaffe och bakade kokosbollar :D sen skulle vi gjort läxor men det blev istället att vi kollade runt på hästar som vi troligen ska hyra efter sommaren :D :D 


Lånade bilden från google ;) våra kokosbollar var mycket finare :D 

// Emmy ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0