Godmorgon (:

Nu har jag precis vaknat och tänkte äta lite frukost nu ;)
Det jag ska göra idag är att jag ska träffa en kompis i stan en stund :) men innan det vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på... Blir väl bara att kolla på tv eller sitta vid datorn :) 

Igår så bytte jag min piercing för första gången :D Jag var lite nervös ifall det skulle göra ont eller om jag inte skulle få i den eller något O: men det gick jätte bra, det gjorde inte alls ont och den gick igenom lätt och smidigt :D Jag blev bara lite yr.... haha, jag blir yr jätte ofta :( väldigt jobbigt faktiskt !
Men det som gör att man blir yr och svimmar och så det är det sympatiska nervsystemet, det kan man inte styra själv :) Så när jag skulle göra mitt tredje hål i örat så var jag inte alls nervös, jag kände mig inte yr efter. Men sen när vi skulle betala så ramlade jag bara ihop :( det var lite läskigt för jag kände inget innan, man brukar alltid bli lite yr innan man svimmar men det blev inte jag då ;) 
haha, min mamma är sjuksköterska så hon säger allt sånt här till mig :) 



// Emmy ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0