Hej!

Hej! Idag så var jag med Julia som jag brukar vara ganska ofta hehe!
Vi var hemma hos mig idag för vi var ensamma idag:) vi gjorde då egen mat och det blev pommes frites med korv;) det var smarrigt! På tal om någonting helt annat så praoade jag på ett dagis en gån och där vs
ar det en jätte söt kille han e 2 och han behöde en barnvakt så hans föräldrar frågade mig om jag ville bli det, och jag gillar barn så jag tackade ja. Så nu har jag varit barnvakt åt han några gånger han e så gosig:) Och imon ska jag hämta han på dagis och sen hem till dom och då ska Julia vara med för imon ville jag ha med någon. jag tycker det är bra att passa han för jag får betalt och jag tycker det är roligt. Dom föräldrarna är typ världens snällaste och så har dom en hund och en katt också, så imon ska vi dit:) Sen vet jag inte vad vi gör asså jag och Julia men det är några som vill träffa oss så vi kanske e med dom;) Sen ska hon sov hos mig på lördag!!
Inga bilder dag!!:(
//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0