Hemma:)

Hej!
Nu är jag hemma igen jag har haft det jätte bra!
I lördags så var jag och min pappa på hundmässan i göteborg, det var roligt jag älskar hundar fast vet inte om pappa tyckte det var jätte roligt han gjorde det mer för min skull:)
Igår så kom min bror hem igen efter att ha varit hos en kompis i en vecka som bor i luddvika.
Nu e jag hundvakt som jag faktiskt brukar vara ganska ofta för den hunden, jag och mamma vill ha han här hela tiden;)
Imon så ska jag träffa Julia en stund för vi ska byta julklappar som vi inte har gjort en ska nog vara med henne till kanske fyra eller något sen ska jag in till stan och träffa en annan kompis;) Tror jag iaf!
Ha det så bra!
Här är en bild på söta hunden han heter Kotten!
Här är en annan skit stor hund som fanns på mässan;)
//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0