Igår 10/1 ;)

Hej!
Igår glömde jag blogga så bloggar nu för igår!
Igår så var det första dagen i skolan det var okej för vi började med våran tidigaste dag:)Jag och Fanny hittade hur fula bilder som helst i våra franska böcker det kommer en bild!
Vi hade hemkunskap och vi skulle göra stekta äpplen med vaniljkräm det lät inte gott:( men jag tål ändå inte äpplen så jag behövde inte äta det men jag gjorde krämen och det skulle vara ungefär 2 kryddmått eller teskedar vaniljsocker i men vi hällde typ i 10 matskedar känndes det som men det blev gott haha:)
sen så hänge jag med Julia hem sen vid 7 tiden åkte vi in till stan och var där ett tag för vi hade inget annat att göra;)
Här är några bilder från den dagen!:)
Fanny och Julia på bild!:)
//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0