Jag hatar rubriker.....

Idag var det en vanlig skoldag förutom att jag missa det sista lektionen, som var matte ;) Jag skulle till sjukhuset för att få svar om det var något med mitt knä.
Jag fick då ett bra besked och ett lite sämre !  
Det bra var att dom inte kunde se något som var skadat i knät :D woooohoooooo !!!! :D 
Men det lite sämre var, att dom då inte kan göra något åt det så jag får gå och ha ont i knät och träna så mycket som jag kan ;) Lite segt att man har ont när man gärna vill satsa på både på ridningen och friidrotten :) Men det kommer gå bra ändå, hoppas jag ;) haha ! 

Idag åkte jag och mamma o shoppade lite :) Detta köpte/fick jag ;)

Från BikBok 
Från gina
Från gina
Från missäy

// Emmy ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0