NEEEJJJ..............

inte snö nu!!!! vad är det här ?!?! 
Jag hade börjat få lite vårkänslor.... så kommer det snö. Den är LITE sen nu asså ! jaja, det är väl bara att gilla läget ;) hahahahaha !!

Idag var jag och mamma på ett öppethus på åbygymnasiet ;) Det verkade ganska bra, men jag vet inte om jag ska välja det eller inte :) 
Efter det åkte vi till stan och köpte lite träningskläder ;) och mamma köpte en ring :) 

Eftersom det inte har varit någon snö denna vintern så var det första gången som mina katter var ute i snön :) Eller aa, dom har varit ute i typ 1 cm snö. Men aldrig så mycket som det är idag ;) 



Frank 


Lillie vågade inte vara ute så mycket så hon stod och kollade på snön istället, men hon var ute lite i snön iaf :) 

// Emmy ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0