Piercing tagen!

Hej! Inatt sov ju Julia hos mig mig och vi hade jätte roligt:) Ni skulle ju få reda på vad jag gjorde igår och det var att jag tog hål i naveln:)))
Jag e jätte nöjd tyvär har jag ingen bra bild så ni får en bild på vilken färg jag valde istället så får ni en bild en annan dag:) Lovar. Men idag så tog jag och Julia bara det lungt och kollade på O.C, sen så gick vi och träffade Fanny och Emmy en liten stund det var skönt med en liten promenad. Imon ska jag ta blodprov igen pågrund av att det var en som hade TBC i våran klass om ni inte visste det så alla måste testas två gånger, och imon e det min andra gång jag tar:) Jag e inte nervös för det brukar alltid gå bra!
Här e färgen på min piercing:) Fråga mig inte vad den ligger på tog bilden från google, men en sån är det i alla fal jag är jätte nöjd:)
Ha det bra!
//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0