Sjukhus O:

Första dan i skolan detta året (check) !! skit tråkigt ! jag är så skoltrött, vill bara sluta skolan nuuuuuuu :(

Idag efter skolan så åkte jag till sjukhuset :( Jag hatar verkligen sjukhus ! och det känns som om jag har varit där ofta dom senaste månaderna :( eller kanske inte så ofta men det känns mycket för att jag inte gillar att vara där ;) 

För förra året i September tror jag att det var så var jag på sjukhuset för att jag hade ramlat av en häst och jag trodde då att jag hade brytit något revben för det gjorde så j**la ont :( men som tur så var det inget ;) 

Sen i December så var jag på sjukhuset för att jag skulle ta blodbrov och se om jag hade tbc. För det var en i min klass som hade det och då ficka alla gå och testa sig ;) och jag hade det inte :D

Och nu precis innan nyår så var jag där igen och då skulle en läkare kolla på mitt knä.... Och vad säger han då... jo, du får magnetröntga ditt knä så att vi kan se vad som är fel :( Så det var det jag gjorde idag O: Man fick åka in i något rör typ, och där skulle jag ligga helt stilla. Och maskinen lät som f*n !!!
Så om dom hittar något alvarligt fel så ska jag opereras men det hoppas vi att jag inte behöver !!!!!!!!! 


Så var man tvungen att ha på sig någon lång skjorta.... :( 
hahahaha, sååå fult !
// Emmy ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0