Snö idag? :O

Hej!
Idag kom det snö, jag tycker det känns konstigt nu när jullovet är slut.
Imon börjar skola igen:(
Idag ställde jag klockan åkte med Julia och hennes brorsa in till stan en snabbis för att vi var tvungna att passa han då köpte jag några saker. Sen åkte vi hem till Julia och stekte hamburgare till oss och henne bröder som var där, det blev faktiskt gott;) Sen va vi hos hon ett tag och vi hade jätte kul, vi bytte våra julklappar också hon blev jätte glad för sin:) Jag blev glad för det jag fick också "Älskar dig!" men nu e jag hemma igen för hon skulle rida:)
Saker från stan, om ni undrar vad det är för saker i plastförpackningarna så är det Björn Borg trosor!
Detta var julklapparna från Julia!! Tack!!!
//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0