Stan idag igen!;)

Hej!
Idag var det andra dagen i skolan och man är redan skoltrött helt sjukt!
Idag var jag med Julia igen först var vi hemma hemma hos hon till typ fem och vi åt lite nuddlar (det är gott)
sen åkte vi int till stan och fikade lite på Espresso house! Sen åkte vi till Kviberg för att kolla på några kompisar som tränade fotboll;) Det var jätte roligt! Hela denna veckan har jag varit i stan och varit med Julia det blir mycket stan för oss ganska ofta, imon ska jag vara med Julia igen men då ska vi vara hemma hos mig och då blir det nog ingen stan:(
Men det e okej!!
Några söta bilder från dagen:
Julias katt!
Julia med sin varma oboy:)
En bild som satt på en busshållplats;)
//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0