Tja!

Hej!
Förlåt att jag inte har bloggat det var pappa helg och så a:(
I fredags var det ju fredag den trettonde men jag hade ingen otur första hängde jag med julia hem efter skolan och sen så åkte vi int till stan vid åtta och träffade Sebastian Och Marcus som vi skulle gå på bio med vi gick på The darkest hour i 3D jag tyckte den var bra men inte jätte läskig jag och julia trodde att den skulle vara det men det var den inte:) Sen när den var slut 11 så kom min pappa och hämtade mig och sen när vi var hemma fick jag en iphone 4:)) Den e bra fast det är inte någon jätte större skillnad på iphone 3g s som jag hade innan och denna fast lite skillnad e det ju;) Sen i lördags så tog jag det lungt så fråga mig inte varför jag inte bloggade då:( Och idag så köpte jag ett skal till telefonen och så kollade vi på en film hos pappa som hette Warrior den var bra rekommenderar!:) Sen åt vi på sibylla och sen åkte vi hem till mamma och nu e jag hemma igen, har precis duschat och håller på att lägga in alla kontakter igen i mobilen:)
Puss o hej!:) 
Hoppas ni har haft en bra helg!
Här e bara en söt bild på en söt liten Tiger!!
//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0