Heldag med Emmy;)

Hej!
Idag så var jag ju i stan med Emmy som ni redan vet och vi gick runt i nån timme sen gick vi till jensen´s böfhus och åt det tog ganska lång tid vi satt där länge, men först så fick Emmy fel dricka men hon fick en ny men sen så fick vi fel biff vi ville ha genomstekta men vi fick mellan så dom var lite röda. Dom var goda men såg inte särskilt goa ut;( Men då klagade vi inte för dom hade mycket att göra och dom har aldrig gjort misstag innan så det var okej!! Sen så drog vi oss mot Bergakungen och hämtade biobiljetter, sen gick vi till Actionpark som ligger bakom bion där vi hade lite otur med min väska;) Sen gick vi till donken för vi frös och så satt vi där och prata tills vi var tvungna att gå för att filmen snart skulle börja. Så då såg vi filmen den var okej söta figurer dom asså!!;) Sen åkte vi tillbaka in till nordstan och var där ett tag. sen åkte vi hem till mig men nu har Emmy gått;( Här är en film vi spelade in på Actionpark och lite bilder från dagen:) Skriver inlägget för både min Och Emmy så ni vet<3
Ha det bra
image descriptionimage descriptionimage description
//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0