Vad fort det går!!

Hej!
Idag slutade vi 4 ganska sent men en dag går så himla snabbt asså det e sjukt:) Det är ju bra men allt går för fort!
Så skoldagen gick snabbt, sen åkte jag och Julia hem till mig och då reserverade vi biobiljetter tills imon,  vi ska gå på en film som heter The Darkest Hour det är en skräck och den är 3D den verkar vara läskig vi sk gå med två andra också:) Det blir säkert roligt, sen efter filmen åker jag hem till min pappa. Den börjar 21,20 och jag går hem till Julia imon direkt efter skolan så jag kanske inte hinner blogga om jag inte gör det hemma hos henne;) Jag har ingen bild från idag tyvär jag hade men jag återställde hela min iphone nyss så dom försvann glömde det för jag ska få en ny Iphone 4 imon har iphone 3gs nu:) Så det blir en bra fredag den 13 för mig;) Hoppas det blir en bra dag för er med imon fasten det är den dagen!!
Ha det bra:)
//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0